06 Nisan 2006

Cinnet Muhabbetleri #1

BirabanoR® says:
konsantre içecek gibi bir insansın

Rockeroller® says:
entegre gözlük yuvasıyım ben

BirabanoR® says:
üstünkörü eleştirilere göz yummayan beynelminel bir muhabbetperversin aynı zamanda

Rockeroller® says:
elbette. hatta şahmerdan kullanan penguenler topağacı yaya geçidini kullarak karşıdan karşıya geçmek istediklerinde seyyal taneri vazife başına çağıran bir dondurmacıyım da

BirabanoR® says:
bu husustaki uzmanlığınıza diyeceğimiz yok lâkin buna benzer vaziyetlerde eğer sarı ışık yanıyorsa ve aynı anda basur olmuş 3 kişiyi taşıyan bir ambulans da yoldan geçiyorsa acaba nasıl bir çözüm üretiyorsunuz?

Rockeroller® says:
bu gibi durumlarda bir bilirklişi edası takınarak ortalıkta dolanmaktansa işin uzmanı bir kompetanı haydarpaşa tren garından edirne lüksemburg ekspresinin yataklı kompartımanına yerleştirir, özenle ona pilav pişirip itinayla kulaklarını çınlatırım

BirabanoR® says:
işte ancak sizin gibi alimler bizi muassır medeniyet seviyesine yükseltebilir. Sizin gibi lakerda suratlı engereklerin daha fazla üremesini ve memleketimizin düşün hayatına hakim olmasını kalpten arzuluyoruz.

Rockeroller® says:
o sizin dangozluğunuz, teşekkür ederim. siz ve sizin gibi mütekamil matadorlar sayesinde memleketimiz muassır medeniyetler seviyesine yükselecek, oksijen maskesi takacak, baskı devre kartlarına gözünün yaşına bile bakmadan lehim ve soğuk perçin yapacaktır.

BirabanoR® says:
Beni taltif ettiniz. İltifatlarınız kalbimin derinliklerine tesir etti. Gönül telimi titrettiniz. Pek çapkınsınız.

Rockeroller® says:
keşişlemeden esen bir deli tayfunum ben. sizin için ellerimle yaptığım bu nadide börkeneği kabul etmenizi umuyorum.

BirabanoR® says:
Aman Allahım bu ne güzel bir börkenek! Daha evvel bu denli müstehzi tavırlara sahip, bu denli leziz, bu denli maharetle tesis edilmiş bir börkenek ile halvet olmamış idim!

Rockeroller® says:
beni ziyadesiyle şımartıyorsunuz. lütfen bu zeyilnameyi kabul ederken sümen altı edilmiş kukuletalarımızı da giyelim olmaz mı?

BirabanoR® says:
elbette... yüksek müsaadelerinizle bu muhteşem muhabbetimizi nihayete erdirmek ve yedi cihanla paylaşmak istiyorum.

Rockeroller® says:
ne demek efendim devletle, saadetle

BirabanoR® says:
bilmukabele



dakikalar önce, herhangi bir anlaşma ve/veya bilinçli kurgu olmaksızın iki insan arasında geçen MSN sohbetidir.

Hiç yorum yok: